קפריסין: סוכלה תשתית טרור איראנית שזממה פיגועים

חדשות קול חי No Comments on קפריסין: סוכלה תשתית טרור איראנית שזממה פיגועים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד ראש הממשלה בשם המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים והמטה לביטחון לאומי מודיע כי גופי הביטחון והאכיפה הקפריסאים סיכלו, בשותפות עם המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים, תשתית טרור איראנית שתכננה לבצע פיגועים נגד יעדים ישראלים ויהודים בקפריסין.

בחסדי שמיים, בזכות הפעילות הסיכולית ומעצר החוליה על ידי שירותי הביטחון בקפריסין, התקבל מידע רב שהביא לחשיפת המפגעים, שיטות הפעולה, יעדי הפיגוע והתכנון האיראני לגרום להרג חפים מפשע בקפריסין ובזירות נוספות.

מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת, ה-7 באוקטובר, הרחיב המשטר האיראני את מאמציו לקדם פעילויות טרור ברחבי העולם. איראן אינה בוחלת בשום אמצעי להשגת יעדיה הנפשעים.

ממשרד ראש הממשלה מסרו בשם המוסד, כי יחד עם שותפיו בארגוני המודיעין והביטחון, ממשיך לפעול ללא הרף ובמגוון דרכים למיגור איומי הטרור מצד איראן ושלוחותיה, ולהגן על מדינת ישראל, אזרחיה והעם היהודי בכל רחבי העולם.

מהמטה לביטחון לאומי נמסר כי מאז פרוץ המלחמה עברו ישראלים רבים לשהות בקפריסין. הנוכחות האיראנית בצפון קפריסין, והשימוש באזור זה בעבר ובהווה הן למטרות טרור והן כזירת פעילות ומעבר לפגיעה ביעדים ישראליים ויהודים, מהווה סוגיה מטרידה.

המל"ל וקהילת המודיעין עדכנו רק לאחרונה את רמת האיום כלפי ישראלים בחו"ל וממשיכים להנחות את אזרחי ישראל בהתאם לכך.



0 תגובות